kedd 12 február, 2013

Laci konyhája: Reggeli fehérje dömping

Reggeli-fehérje-dömping

Reggeli fehérje dömping
Szakács: 
Recept fajta: Egytálétel
Elkészítési idő: 
Főzési idő: 
Összes idő: 
Adagok: 1
 
Ajánlom olyan reggeleken, amikor nehéz fizikai munka elé nézünk, esetleg komoly kondi edzésbe fogtunk, amihez energia kell. Bár edzés előtt megfelelő idő teljen el.ó, az étkezéstől.
Hozzávalók
  • 2 darab Tojás
  • 3 evőkanál Zabpehely
  • 10 dekagramm Sertés szalonna
Elkészítés
  1. Nagyon egyszerű, melegítsük fel a serpenyőt, dobjuk rá a körülbelül 2 szelet szalonnát.
  2. Kicsit süssük amíg zsírt ereszt, majd vegyük ki a serpenyőből amikor már piros.
  3. Ekkor üssük bele a két tojást a serpenyőbe, nem kell kevergetni semmit, kicsit sózzuk meg, és kanalazzunk rá 2 evőkanál zabpelyhet.
  4. Kicsit hagyjuk magába addig a szalonnát vágjuk apróbbra, majd tegyük azt is rá.
  5. Az egészet kevergessük addig amíg kész nincs a tojás, majd tálaljuk.
  6. Tálalásnál szórjunk rá még egy kanál zabpelyhet.

GD Star Rating
loading...
Laci konyhája: Reggeli fehérje dömping , 5.0 out of 5 based on 1 rating
További receptek a szerzőtől:
Energia és tápanyagtartalom:
Laci konyhája: Reggeli fehérje dömping tápanyagtartalma

Laci konyhája: Reggeli fehérje dömping tápanyagtartalma 1 adagra

Energia: 228,6 kcal, Szénhidrát: 29,2 g, Fehérje: 11,3 g, Zsír: 7,4 g, Rost: 0,5 g, Kálcium: 50,4 mg, Magnézium: 10,8 mg, Nátrium: 127,8 mg, Vas: 1,6 mg

 
 

Fatal error: Uncaught Exception: 12: REST API is deprecated for versions v2.1 and higher (12) thrown in /home/www/clients/client587/web2450/web/wp-content/plugins/seo-facebook-comments/facebook/base_facebook.php on line 1273