hétfő 16 július, 2012

Ádi konyhája: Diétás tál halrudacskákkal

Ádi konyhája diétás tál halrudacskákkal

Ádi konyhája: Diétás tál halrudacskákkal
Szakács: 
Recept fajta: Diétás étel
Elkészítési idő: 
Főzési idő: 
Összes idő: 
Adagok: 1
 
Gondoltam összedobok valamit, ami nem is túl bonyolult, elég gyors és még diétás is. Általában mindig sikerül akkora mennyiséget előállítanom, hogy már csak azért nem diétás, de ha ugyanebből kevesebb csinálunk, akkor biztos megfelel minden kitételnek.
Hozzávalók
  • 2 tojás
  • Fagyasztott zöldségkeverék vagy zöldségek
  • 1 darabka szalonna
  • 4-5 halrudacska
Elkészítés
  1. A tojásokat elkezdem megfőzni, 10 perc alatt keményre főzöm őket.
  2. Közben egy serpenyőben a szalonnát megpirítom, majd a zsírjában megsütöm a halrudacskákat..
  3. Eközben egy 3. lábasban a fagyasztott zöldségeket alá egy kis hagymát pirítok, majd elkezdem őket azon melegíteni. (Sok mosatlan lesz, de így minden elég hamar kész.)
  4. A tojás és a hal elég hamar elkészül, a zöldség kicsit tovább tart. Öntsünk alá egy kevés vizet és kezdjük el puhára főzni, ami maximum 30 percet vesz igénybe.
Megjegyzés
A tojást piros arannyal szoktam díszíteni és ízesíteni. Jó étvágyat!

GD Star Rating
loading...
Ádi konyhája: Diétás tál halrudacskákkal, 4.5 out of 5 based on 2 ratings
További receptek a szerzőtől:
Energia és tápanyagtartalom:
Ádi konyhája: Diétás tál halrudacskákkal tápanyagtartalma

Ádi konyhája: Diétás tál halrudacskákkal tápanyagtartalma 1 adagra

Energia: 873,4 kcal, Szénhidrát: 0,3 g, Fehérje: 8,0 g, Zsír: 90,1 g, Kálcium: 50,4 mg, Magnézium: 10,8 mg, Nátrium: 127,8 mg, Vas: 1,6 mg

 
 

Fatal error: Uncaught Exception: 12: REST API is deprecated for versions v2.1 and higher (12) thrown in /home/www/clients/client587/web2450/web/wp-content/plugins/seo-facebook-comments/facebook/base_facebook.php on line 1273